Men sådan indeni kan man have følelsen af, at alle de andre føler helt vildt meget, når vi lovsynger, og det gør jeg ikke, så er det nok ikke rigtigt. Eller jeg følte engang en masse og nu føler jeg mindre eller ingenting, så virker det nok ikke, eller så er Gud der måske ikke.