In m'n tiener jaren ben ik in games de grenzen beginnen opzoeken, hoge ranking, moelijke challenges, glitches, etc...
De challenge die mij het meeste is bijgebleven is die van hardcore no healing. Een minecraft challenge die ik zelf bedacht heb, waarbij je een nieuwe wereld start in hardcore mode (je hebt dus maar 1 leven) en de setting "natural regenration" zet je uit in het settings menu.
Dat betekend dus dat je alleen maar hartjes kan terug krijgen door het 'regeneration' potion effect.
Lang verhaal kort, met slimme strategieën, wat resetting en heel veel attempts en close calls heb ik de enderdraak verslagen!