Please enable JavaScript.
Coggle requires JavaScript to display documents.
Ζήλια osho - Coggle Diagram
Ζήλια osho
-
Όταν συνδέεσαι σεξουαλικα με κάποιον έρχεται η ζήλια. Επειδή ΔΕΝ αγαπάς.
Φοβάσαι ότι μπορεί να πάει με κάποιον άλλον.
Αν αγαπάς δεν υπάρχει ποτέ η ζήλια.
-
Αγάπη
Είναι όμορφη, οταν: δίνει ελευθερία κια δεν απαιτεί.
Εμπιστοσύνη
-
Αν ΔΕΝ υπάρχει εμπιστοσύνη:
- χωρίστε. (αυτός ο άνθρωπος δεν είναι για εσένα)
Θα δοκιμάσεις με τον επόμενο άνθρωπο.
Οσο μένεις:
- χάνεις χρόνο
- καταστρέφεις την ικανότητα του να αγαπάς. στον επόμενο θα εισια επιφυλακτικός)
Ο χρόνος μας στη γη είναι περιορισμένος. Μην αναλώνεται σε ζήλια, διαμάχες και καυγάδες.Προχώρα. Αναζήτησε κάποιον άλλον να αγαπήσεις.
- μην κολλάς σε κάποιον που είναι λάθος για εσένα. Μη θυμώνεις
- μη προσπαθείς να εξαναγκασεις την εμπιστοσύνη να συμβεί χάνεις χρόνο και ενέργεια
-
Ζήστε με χαρά ή πείτε αντίο με χαρά! Η ζωή είναι τόσο μικρή! Γιατί να χαραμίζετε τις ζωές 2 ανθρώπων χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος?
Γαμος
Ο έρωτας είναι φτιαγμένος από όνειρα. Άρα δεν είναι αξιόπιστος.
Έχουμε θεσπίσει το γάμο για να δεσμεύει τον άλλον για τα γεράματα και να αποκρούσεις ιδιοτικη περιουσία.
Με την καλλιέργεια της γης άρχισε να δημιουργείται η ιδιωτική περιουσία.
Κισ ήθελαν να τη μεταβιβασουν στο αίμα τους. Σαν να το έχουν αφτοί.
-
Η Ζήλια περιέχει:
- εγωιστική νοοτροπία
- δειλία
- επιθυμία για μονοπωλιακή αγάπη.
- κτητικοτητα
- τάση ανταγωνισμού
- Φόβος κατωτεροτητας
Αν αγαπάς πραγματικά κάποιον και σου πει οως αγαπάει κάποια άλλη, εσύ πρέπει να νιώθεις χαρά. Γιατί θέλεις την ευτυχία του και δεν σε απασχολεί το ποιος τον κάνει να νιώθει ευτυχισμένος.
Όταν λες "αγαπας' κάποιον εννοείς οως δεν του επιτρέπεις να αγαπήσει καμία άλλη. Και εάν συμβεί, τότε αισθάνεσαι πως σε προσβάλει και σε θεωρεί κατώτερη (αφού υπάρχουν άλλοι που αξίζουν την αγάπη του απ ότι εσύ )
Αυτό πληγώνει το εγω σου.
Αν αγαπάς κάποιον δεν παρέμβαινεις στο προσωπικό του χώρο. (ημερολόγιο, κινητό, τσέπες σημειώσεις)
Η αγάπη επιτρέπει ελευθερία. Επιτρέπει στον άλλον να κάνει ότιδιποτε του φερνει ευδαιμονία.
Η επιλογή είναι δική του
Το μόνο ερώτημα είναι αν εσύ αγαπάς. Αν αγαπάς πραγματικά η ζήλια δεν έχει θέση. Αν ζηλεύεις απλά δεν αγαπάς τι άτομο προχώρα μέχρι να βρεις αυτόν που αγαπάς πραγματικα.
-
Αν αγαπάς, τότε δε τίθεται κανένα θέμα όρων.
Αν δεν αγαπάς τότε ποιος είσαι εσύ που θα θέσεις όρους? Αφού ο άνθρωπος δεν είναι συμαντικος για εσένα.
Αρκεί να αντιληφθουμε τα πραγματικά συναισθήματα μέσα μας για τον άλλον με ηλεικρινα.
Η ζωή είναι απλή.
-